bolesni_um

subota, 23.04.2005.

big bang


Kao što vidite, nije me bilo nekoliko dana. Razmišljao sam o tome šta da napišem i nisam se mogao sjetiti ničega. Stoga sam odlučio slobodno vrijeme iskoristiti na najbolji način. Odlučio sam riješiti neke svjetske misterije i podijeliti s vama na blogu. Smatram da ljude najviše zanima kako je nastao svijet, pa sam odlučio to riješiti prvo.
Otišao sam do Onog Gore i pitah ga: "Daj ti meni to objasni, možeš mi i nacrtat ak hoćeš.."
A On će meni neš kao "Čuj, to ti nemrem reć, nije za javnost..."a ja Njemu:"Dobro, dobro, vidit ćeš ti kad ćeš me slijedeći put tražiti da te upoznam s nekom curom..."
Tad sam shvatio da će biti malo teže.
Zatim sam otišao do Onog Dolje Čije Pravo Ime Ne Izgovaramo Nego Koristimo Nadimke i pitam njega isto pitanje. On mi kaže:"Ok, reći ću ti, ali...morat ćeš mi prodati svoju dušu..."
"Aha, moš mislit, ne padam na istu foru dvaput. No deal."rekoh
Morao sam uzeti stvari u svoje ruke.
MAlo sam proučavao na internetu. Znanstvenici smatraju da je svijet nastao big bangom prije 10-20 milijardi godina. Znači morao sam se nekako vratiti u prošlost da bih saznao što se točno zbilo. Krenuo sam na izgradnju vremenskog stroja.
Hodao sam po svim školama u gradu i skupljao profesore povijesti. Rekao sam im da skupljam najistaknutije povijestničare u gradu radi nekog istraživanja, neznam više šta sam im sve prodao, spominjao sam piramide, atlantidu...uglavnom, popušili su. Kad sam ih skupio dovoljno, doveo sam ih na jednu livadu. Svima sam podjelio udžbenike i rekao da predaju povijest. Odjednom je postalo tako dosadno, da se vrijeme usporilo, pa stalo, pa na kraju krenulo unazad. Vidio sam evoluciju, postanak Zemlje...odjednom nije bilo ničeg. Na satu je bilo Prije 18 milijardi, 253 milijuna ,764 tisuće 312 godina, 3 mjeseci, 14 dana, 4 sata ,52 minute i 70 sekundi. 70 sekundi? To nije imalo smisla, ali nisam imao vremena da to bolje istražim.
Oko mene nije bilo ničeg, osim jedne stvari. Veliki crveni gumb na kojem je pisalo "Pritisni ovdje za postanak svemira". Hajd, da vidimo šta će bit, pa sam ja stisnuo.
I nastao je svemir.
Sad se možda postavljaju pitanja, kak je svemir nastao prije nego što sam se ja rodio, no to je vremenska petlja koju ću riješiti drugi put.
I time je objašnjen postanak svemira
- 18:48 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>