bolesni_um

ponedjeljak, 25.04.2005.

aliens exist

Budući da sam uspješno riješio pitanje nastanka svijeta, odlučio sam riješit još nekoliko
svjetskim misterija. Vjerujem da mnoge zanima postoje li izvanzemaljci, pa i mene, pa sam krenuo na posao...
Prvo sam otišao do Onog Gore Koji Mi Nije Htio Odmah Reć Da Sam Ja Stvorio Svemir Nego Sam Se Morao Dosađivati Slušajući Povijest Više Nego Što Je Potrebno. Pa mu kažem: "yo, kaj ti meni nisi rekao da sam ja stvorio svemir, mogao sam NE otić pa ne bih morao pisati Zadaću iz politike, znaš da ne volim politiku,ha?" a on će meni:"Da sam ti rekao, znaš, poremetilo bi se svo postojanje i te spike...".
"okej", rekoh,"nije sad to važno. Nego, reci mi, postoje li vanzemaljci, i gdje ih mogu naći?"
"Bojim se da ti neću moći reći..." kaj sad opet? "Prerano je da ljudi stupe u kontakt sa
vanzićima...
"Aha, znači ipak postoje!"
"Nisam to rekao"
"Sad mi možeš odmah reći gdje ih mogu naći ili ću to učiniti sam!"
Tišina
"DOBRO! Sam ću ih pronaći!" rekao sam i demonstrativno izašao van i zalupio vratima. A zatim sam se vratio:
"Možeš mi barem politiku sredit?"

Hm...razmišljao sam...vanzemaljci su vjerojatno negdje van Zemlje, u svemiru. Trebat će mi svemirski brod.
Srećom, moj se SaX-mobil može pritiskom na dugme pretvoriti u luksuzni svemirski brod sa brzinom do 5 worpa. Utovario sam ga slatkišima i sokom od jabuke i dvd-om Seinfelda i krenuli smo!(da, poveo sam i Batmana sa sobom)
I tak se điramo okolo, chillamo, gledamo Seinfeld kad nam na senzore ulete neki znakovi života. Batman odmah analizira:
"Znakovi života. To može značiti samo jedno-da negdje ima života."
"Izvrsna analiza!"rekoh. "Ne žalim što sam te poveo. Tamo je planet. Vozi!"
I došli smo na planet, i potvrdili da postoji život izvan Zemlje. Bili su prilično pristojni vanzemaljci, doduše malo bolni za oči, ali nitko nije savršen.
I tak, ostali smo tamo par sati, prozujali okolo, otišli na svirku, Batman pretjerao sa pićem..uobičajeno.
I to je to.
- 23:13 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>