bolesni_um

srijeda, 27.04.2005.

way down, below the ocean...

Neka žaba mi se doselila ispod prozora.
Velika nagradna igra! 5555-ti posjetioc dobit će besplatnu mrkvu (Generalni pokrovitelj nagradne igre Calgon)
Nije da mi smeta, nego krekeće cijelu noć.

Krenuo sam dalje sa svojim istraživanjima te odlučio riješiti pitanje Atlantide jednom zauvijek.
Prvo sam otišao do Onog Gore, iako sam naslutio da mi neće ništa korisno reći. Uistinu, kad sam došao kod Njega nisam ni usta otvorio kad je rekao:"Neću ti ništa reći."
"Zašto?"
"Zato."
"Čovječe, više uopće nisi zabavan,"rekao sam i otišao van bez riječi. Ne znam zašto sam to učinio. Obično uzmem 2-3 riječi na izlasku. Stoje u onoj maloj zdjelici pokraj vrata, ali ovaj put ih nisam uzeo.
Izgleda da ću opet morati sam sve riješiti. Sjetio sam se da je stari čiča Platon nešto o Atlantidi baljezgario, pa u SaX-mobil i skok do Grčke. Tamo sam pronašao Platona u njegovoj kolibi. Bio je oduševljen što me vidio:
"Ko si, šta hočeš?!"upitao je.
"Platone, ja sam SaX, sječaš se? Igrali smo se kamena s ramena kad smo bili mali?"
"Da, bio je sax jedan..."reče pa nastavi:"Ideje su vječne i nepromjenjive biti svijeta...one su bitak i..."
"Da,da,da, nego reci mi, jel mi možeš reći gdje je Atlantida ta?"
"Da, mogu ti reći..."


"No, hoćeš li mi reći?"
"Da, hoću."
"Danas bi bilo idealno"
"Dođi, pokazat ću ti lokaciju na karti..."rekao je i odšetao se do stola. Otvorio je ladicu, izvadio kartu i pokazao prstom na nju.
"Ovdje."rekao je.
"To je sedmica pik."primjetio sam.
"Da, uistinu, izvadio sam krivu kartu. Evo, tu je prava..."Izvadio je prastaru kartu Europe. Pokazao je prstom.
"Tu je Atlantida"
"Nevjerojatno!"rekao sam. "Ne bih nikad rekao da je tu! Ajde ulazi u kola, krećemo odmah"
"Čekaj,"rekao je."Dobro je ono po čemu nešto jest i po čemu..."
"Joj, daj začepi"
Ušli smo u SaX-mobil koji pritiskom na pravo puce postaje podmornica sa pet zvjezdica. Nakon pol sati bućkanja po vodi, došli smo na prave koordinate.
"Jesi li siguran da je tu?"upitah ga posljedni put.
"Posve. Država je savršeno dobra kada je mudra, hrabra..."
Još jedna prednost SaX-mobila jest što ima gumb za izbacivanje suvozačkog mjesta.
Tako sam ostao sam u Sax-mobilu. Zaronio sam. Išao sam sve dublje i dublje, bilo je sve mračnije i mračnije...i onda sam upalio prednja svijetla i sve se lijepo vidjelo.
Uskoro sam došao do Atlantide i potvrdio da je postojala i da još uvijek postoji. Parkirao sam se u garažu i otišao na obližnji tulum. Sreo sam Elvisa, Tupac Shakura i onog debelog i tulumarili smo do jutra.
- 15:13 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>