bolesni_um

subota, 07.05.2005.

the piramidz



Krenuo da vidim da li su uistinu Egipcani sagradili one piramide ili su neki drugi napravili
to. Nisam htio gnjaviti Njega, zbog, je li, nadolazeceg rata sa podzemljem pa sam otišao do kompica Krista. Pitah ga:
"Kako stoji situacija za Đavlom?".
"Izgleda da bi rat mogao poceti svaki trenutak."
"Ne brini, sredit cemo ih mi."uvjerio sam ga."Nego, znaš li tko je sagradio one piramide?"
"Sorry, ne mogu ti pomoci. To je bilo prije moga vremena, a povijest nikad nisam ucio."
"Misliš li da su možda vanzemaljci?"
"Mogli bi biti."
"Ideš samnom?"
"Ne, moram se tuširati, nisam tri tjedna kosu prao."rekao je.
"Ajd, onda bok."
Sjeo sam se u SaX-mobil i opicio worp 5 do onih vanzica iz pretprošle epizode. Vec sam naucio njihov jezik tecno govoriti,kao da mi je materinjski (štoviše, još bolje, tko bio ovaj
hrvatski znao). Otišao sam do njihovog glavnog znanstvenog časnika, koji se zvao `?%#g^^!~§¤
"Bok `?%#g^^!~§¤-e, jeste li vi možda sagradili one piramide?"
"Ne vjerujem..."rekao je `?%#g^^!~§¤. "Čekaj pogledat ću u bazu podataka...ne, nismo.
Oteli smo nekoliko američkih seljačina i radili experimente na njima. Neki su pretrpjeli teže
posljedice (Precjednik Bush, ispričavam se što je ovako ispalo). Ali to je uglavnom to. I da,oteli smo i Mulderovu sestru."
"Znači ništa od piramida?"
"Jok."
"Onda odoh ja"
"Možeš ostati"rekao je `?%#g^^!~§¤. "Večeras je tulum kod mene, bit će golih ghjeravata."
"Nekako mi se čini da bih to radije propustio."
Preostalo mi je samo još jedno mjesto koje sam morao posjetiti. Za pola sata sam došao u Egipat i otišao sam u onu najveću piramidu, bit će Keopsovu. Čitao sam grafite na zidovima, uglavnom recepti za juhu, ljubavne poruke, i rezultati partije bele. Hodao sam tako hodnicima i susreo se sa mumijom.
"Bok, " rekoh " Jel mi možeš reći tko je sagradio ove piramide? Izgledaš kao da si već dugo ovdje"
"Oh, da," rekla je mumija " Ovdje sam već tisućljećima." Zavoji su joj ispadali dok je govorila.
"Malo se raspadam." Otpala joj je noga.
"Bojim se da će mi čeljust otpasti dok ti sve to ne kažem. Odi ovim putem".
Pokazala je rukom ali su joj se zavoji odmotali pa je više nije imala.
"Desn.."
"Snaći ću se" rekao sam.
Ubrzo sam pronašao grafit na kojem je bilo zapisano pravo podrijetlo piramida. No netko je napisao "Svi smo mi Mirko Norac" preko toga, pa se nije moglo pročitati.
- 17:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>