bolesni_um

srijeda, 20.09.2006.

2.Halo? Dobro mi je poznat glas!

Hm…pa da vidimo…
Uzeo sam telefon i pročitao broj sa Isusove poruke. 465646866.
Nakon nekoliko sekundi javio se muški glas
TIP: Dobrodošli u čarobni i tajanstveni svijet Voodoo Gospođe! Želite li znati budućnost, ili možda prošlost, Voodoo Gospođa zna sve…
SaX: Halo?
TIP: …ljubav, zdravlje, posao…za samo 3.99kn/min Voodoo Gospođa će vam dati sve odgovore na vaša pitanja.
SaX: Halo?
SaX je tada shvatio da je riječ o snimljenoj poruci
AUTOMATSKI TIP: Voodoo Gospođa će uskoro biti s vama. Do tada poslušajte malo glazbe.
Jer srce nije kamen…ne, srce nije kamen…da ga samo baciš iz kaputa, kao kartu…
DUBOKI; TAJANSTVENI ŽENSKI GLAS: Dobar dan…kako vam mogu pomoći?
SaX: Da, jeste li vi Voodoo Gospođa?
VOODOO GOSPOĐA: Jesam.
SaX: Ovoga…prijatelj mi je ostavio ovaj broj, nisam siguran točno zašto…
VOODOO GOSPOĐA: Kako je ime vašeg prijatelja?
SaX: Isus.
VOODOO GOSPOĐA: Srce, morat ćeš mi malo više reći…poznajem mnogo Isusa.
SaX: Pa…zar ne biste vi trebali znati na kojeg Isusa mislim? Niste li vi neka vračara?
VOODOO GOSPOĐA: Treba neko vrijeme da se uspostavi telepatička veza…pričekaj malo…
Otprilike minutu kasnije.
SaX: Jel gotovo?
VOODOO GOSPOĐA: Još malo…
SaX: Ovo čekanje nema nikakve veze sa 3.99 kn/min?
VOODOO GOSPOĐA: Evo, sad je spremno.
SaX: I meni se činilo.
VOODOO GOSPOĐA: Tebe mi je poslao Isus Krist, da ponovo osvojiš svoju dušu.
SaX: Da, samo ne znam točno na što je mislio.
VOODOO GOSPOĐA: Za to sam ja ovdje… Lucifer je najmoćniji u trgovini duša…on ih kontrolira sve…čak i one duše koje nisu njegove, može ih lako nabaviti.
SaX: Kao moju.
VOODOO GOSPOĐA: Točno…i Lucifer jako voli svoje duše…i jako se teško odvaja od njih…
SaX: Predosjećam nadolazeći “ali…”
VOODOO GOSPOĐA: Ali…postoji način.
SaX: Da?
VOODOO GOSPOĐA: Samo jednu stvar Lucifer voli više od duša…
SaX: I to je…?
VOODOO GOSPOĐA: Jedan vrlo specijalni…
SaX: Da?
VOODOO GOSPOĐA: Omlet.
SaX: Omlet?
VOODOO GOSPOĐA: Omlet.
SaX: Ispričavam se, ali učinilo mi se da ste rekli omlet.
VOODOO GOSPOĐA: Ispravno si me čuo.
SaX: Trebao sam pretpostaviti čim je mi je Isus ostavio broj da će biti ovako nešto…
VOODOO GOSPOĐA: Isus se nije šalio. Riječ je o posebnom omletu…
SaX: A poseban omlet? Je li možda magičan?
VOODOO GOSPOĐA: Ima malo magije u njemu.
SaX: Ja ću sada poklopiti…
VOODOO GOSPOĐA: Samo naprijed…Ja još uvijek imam svoju dušu.
SaX:…Ok, neću poklopiti još.
VOODOO GOSPOĐA: Nisam ni mislila. Imam recept za omlet tu negdje na nekom svitku…A, evo ga: “Omelet a la Sotonica” – sastojci: 1 feniksovo jaje…
SaX: Feniksovo jaje? Gdje ću to nabaviti?
VOODOO GOSPOĐA: Sigurna sam da ćeš se snaći…ubaci u google. Nadalje, svježi kozji sir načinjen od mlijeka Gnjevne Koze.
SaX: Mlijeko Gnjevne Koze? Ovo sad sigurno izmišljaš…
VOODOO GOSPOĐA: Gle, nisam ja pisala recept…on je star već mnogo tisuća godina…ima tu još sastojaka, ne možemo sve preko telefona…poslat ću ti recept magičnim kanalima…da ga bi primio trebat će ti dvije svijeće, žablji kraci, oko daždevnjaka…
SaX: Gle, a da mi ga pošalješ jednostavno e-mailom?
VOODOO GOSPOĐA: Pa…pretpostavljam da može i tako ići…
SaX: Izvrsno. Je li itko ikada napravio takav omlet i dobio svoju dušu natrag?
VOODOO GOSPOĐA: Jedan tip je uspio skupiti sve sastojke…ali je pojeo omlet prije nego li je došao do Vraga.
SaX. Zacijelo je veoma dobar. Nadam se da neću past u napast.
VOODOO GOSPOĐA: SaX…predviđam da će tvoja potraga biti veoma opasna…
SaX: Bez brige…Neću biti sam.

Kad mi je stigao mail, isprintao sam recept. Nabrzinu sam bacio pogled na sastojke.
Zacijelo se šalite…
Primio sam Excalibur…još uvijek je bio vruć od prošle bitke. Spremio sam ga u torbu, zajedno sa ručnikom.
Još samo jedan poziv…
MUŠKI GLAS: Halo?
SaX: Ja sam.
MUŠKI GLAS: Hej, što se zbiva?
SaX: Idemo dalje. Jesi za?
MUŠKI GLAS: Uvijek.
SaX: Ok, ja dolazim. Reci Alfredu da složi neke sendviče.
- 00:03 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>