bolesni_um

srijeda, 11.10.2006.

3. Druga Sezona

I došao sam do Batmanovog dvorca. Platio sam taksistu što me doveo, jer je SaX-mobile još uvijek bio parkiran na parkiralištu Čistilišta. Taksist me dobro odrao, ali nije bitno…drpit ću Batmanu nešto love iz riznice kad ne bude gledao.
Dvorac je još uvijek bio u ruševnom stanju od tuluma kojeg smo imali par dana ranije.
Alfred je stajao na stubama ulaza i sa malom metlicom i mišćafom i marljivo čistio prljavštinu.
“Zdravo Alfred,”rekao sam. “Što radiš?”
“Čistim nered koji ste mi vi ostavili.”odgovorio je.
“Hej, i ti si se bio zabavio. Sjećam se da si zaspao u vrtu s ružama.”
“Da, i nažalost, vidi se…” rekao je. Lice mu je bilo izgrebano od trnja.
“Auch.”rekao sam i nasmijao se.
“To su sve tvoji apostoli krivi. Htio sam popiti samo jednu čašicu, ali mi nisu dali da stanem.”rekao je.
“Pa zar ti nitko nije rekao da se ne družiš s njima?”rekao sam. “Alfrede, Alfrede…trebao si biti pametniji…gdje je gazda?”
“U dnevnom boravku.”odgovorio je. “Gleda Big Brother…opet…”
“Ne brini, ja ću ga udariti.”
Ušao sam u dnevni boravak i vidio Batmana kako pomno prati događaje u Big Brother kući.
Uzeo sam jedan stolac te ga bacio u televizor. Stolac je probio ekran te je došlo do male eksplozije.
“Isuse Kriste!”viknuo je Batman. “Zašto si to učinio?!”
“Rekao sam ti da ne gledaš to!”
“Ali sad je bilo najnapetije! Dominik je poljubio Skoplastiku a Damir je sve vidio!”
“Zašto tebe to briga?”pitao sam.
“Hm…vidiš dobro pitanje…”razmislio je. “Kad malo bolje razmislim, svi su tamo idioti.”
“Pa naravno.”odgovorio sam.
“Hvala što si me spasio od tog sranja.”rekao je Batman. “Hej, rekao si preko telefona da idemo dalje?”
“Da, nova pustolovina.”
“Vau, druga sezona. Zanimljivo…I o čemu se radi?”
“Isus mi je pronašao način da vratim svoju dušu.”objasnio sam.
“Zbilja?”iznenadio se Batman. “Pa to je super! Što moramo napraviti?”
“Ovoga…možda će zvučati malo čudno…”
“Neka, reci.”
“Moramo napraviti omlet.”rekao sam i pričekao reakciju.
Batman me neko vrijeme gledao čudno te se zatim nasmijao.
“Ha, ha, dobra! Ne, ozbiljno, što moramo napraviti?”
“Moramo napraviti magični omlet i ponuditi ga Vragu za dušu.”
“Omlet?”
“Da, imam recept ovdje.”
Izvadio sam isprintanu kopiju recepta i pokazao Batmanu. Nabrzinu je preletio pogledom kroz sastojke.
“Gnjevna Koza?”pročitao je naglas.
Samo sam slegnuo ramenima. Kad je pročitao recept do kraja, zaključio je.
“Pa…valjda ima smisla…”
“Ima?”upitao sam začuđeno.
“Da.”potvrdio je. “Druga sezona je uvijek lošija od prve. Pisac više nema ideja pa izmišlja gluposti.”
“Pa naravno, uopće nisam pomislio na to!”rekao sam.
“Pitam se što ga je uopće ponukalo da nastavi sa novom sezonom…svi znaju da treba odustati dok si na vrhuncu.”
“Očito ovaj ne zna…Bilo kako bilo, moramo napraviti omlet.”rekao sam.
“Gdje ćemo nabaviti ove sastojke?”pitao je Batman.
“Mislio sam da ih potražimo na internetu. Možemo koristiti tvoja računala u Bat-špilji.”
“U Bat Špilju!!”viknuo je Batman.
“Ne moraš viknuti, stojim pokraj tebe.”

“Imaš stvarno puno smeća ovdje.”rekao sam.
“Nikako da pronađem vremena da počistim.”
“Normalno, kad stalno gledaš Big Brother. Hej, šta ti onaj dinosaur tamo lijevo znači?”pitao sam.
“Nemam pojma.”odgovorio je. “Jednom sam se zgazio u jednom bircu i kad sam se probudio ujutro pronašao sam dinosaura u špilji. Borio sam se s njim punih pola sata dok nisam shvatio da je lutka.”
“S tobom nikad dosadno. Ajmo mi rješit ovo. Koliko ja znam, treba neko vrijeme da se od mlijeka napravi sir, pa bismo prvo trebali riješit Gnjevnu Kozu.”
“Evo pišem u google…”rekao je Batman. “Gnjevna Koza…pitam se zbog čega je gnjevna.”
Google je izbacio odgovore za 0.20 sekundi.
“Evo, našao je,”rekao je Batman i kliknu na prvu stranicu. “Gnjevna Koza: jedinstveno mitološko stvorenje, gnjevna koza je veoma gnjevna i opasna, i nadasve gnjevna. Razlog njezinog gnjeva nije poznat, ali se zna da je iznos gnjeva reda veličine 10 na treću, što je veoma gnjevno. Bla bla bla…evo ga, gnjevna koza se može pronaći u gnjevnoj špilji, na planinama Himalaje.”
“Gnjevne Himalaje?”upitah
“Ne, obične.”
“To je to.”rekao sam. “Pošto ti voziš, imaš čast povesti put.”
“U Batmobile!!!”


- 00:17 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>