bolesni_um

petak, 08.12.2006.

5. Gnjevna koza

Hodali smo Gnjevnom stazicom dvadesetak minuta kad se ispred nas pojavila nekakva spilja.
“Bit će da je to Gnjevna Špilja,”izjavio je Batman.
Sa maksimalnim oprezom ušli smo u Gnjevnu Špilju. Tiho smo koračali hodnicima sve dok jednom nismo došli do velike prostorije, usred koje se nalazila koza, koja je mirno žvakala vlat trave.

Skrili smo iza jednog povećeg kamena.
“Hm…ne izgleda baš gnjevno…”rekao je Batman. Zatim je izvadio kantu iz džepa i pružio mi je.
“Evo,”rekao je. “Odi pomuzi.”
“Ne znam musti koze, nisam nikad to radio!”rekao sam.
“Nisam ni ja!”odgovorio je Batman.
“Da, ali ovo ti je savršena prilika da naučiš!”sjetio sam se.
“A zašto ne bi bila tvoja savršena prilika da naučiš?”pitao je.
“Zato što sam se ja prvi sjetio! Ne možeš koristiti moje argumente protiv mene!”
Batman se namrštio, shvaćajući da je poražen.
“Gle, možda će surađivati, rekao si sam da ne izgleda baš gnjevno…”rekao sam.
“Mda…”
“Koliko teško može biti za jednog super junaka?”pitao sam.
“Imaš pravo!”rekao je Batman. “Ta ja sam Batman, strah i trpet…”
“Trepet.”ispravio sam ga.
“Strah i trepet svih zlikovaca Gothama! Sigurno mogu pomusti jednu kozu.”
Pun naglo stečenog samopouzdanja, Batman je uzeo kantu i krenuo prema Gnjevnoj kozi.
“Ovaj…bok.”rekao je kozi kad se malo više približio. Koza je i dalje ravnodušno žvakala vlat trave.
“Ovoga…treba mi malo tvojeg mlijeka, nadam se da se ne ljutiš…”
Koza i dalje, žvakajući vlat trave, nije pokazivala znakove primjećivanja Batmana.
“Ovo nema smisla, razgovaram s kozom!”viknuo mi je Batman.
“Samo nastavi, odlično ti ide!”odgovorio sam mu i gestikulirao ispruženim placem u zrak.
Batman se ponovo obratio kozi, koja je i dalje nepomično žvakala vlat trave
“Mogu li tvoju šutnju protumačiti kao pristanak?”upitao je Batman kozu.
Vlat trave.
“Ok onda…”
Batman je laganim korakom krenuo prema kozi, kad se njezina glava naglo okrenula prema njemu sa izrazito gnjevnim pogledom te je iznenadno počela rigati vatru iz usta.
“Isuse Kriste!”uspio je prozborit Batman prije nego li se bacio u stranu da izbjegne plamen. Brzo je dotrčao do velikog kamena.
“Jesi li vidio ovo?! Izbacivala je vatru iz usta!”upitao je.
“Nevjerojatno!”odogovorio sam.
“Ovo je skoro najnevjerojatnija stvar koju smo ikad vidjeli!”dodao je.
“Poslije onog troglavog majmuna.”rekao sam.
“Da. Druga najnevjerojatnija stvar.”
“Očito razgovorom nećemo ništa postići…”rekao sam.
“Imam drugu ideju!”dosjetio se Batman. “Gledao sam na televiziji nekakvog lovca na krokodile…i vidiš on bi ti skočio na krokodila odostraga i zavezao mu čeljust da ne može gristi!”Batman je sve to popratio neverbalnim objašnjenjem mahajući široko rukama. “Možda bismo mi mogli tako s kozom da ne može više izbacivati vatru!”
“Zvuči kao dobra ideja.”rekao sam.
“Da…vidiš, ja sam mislio da bi to mogao ti napraviti…”rekao je Batman.
“Vrlo rado bih to učinio…ali ja to nisam nikad vidio na televiziji,”slagao sam. “Ti si jedini koji je kvalificiran to izvesti.”
Batman se ponovo namrštio.
“Siguran sam da ćeš to uspjeti napraviti.”dodao sam.
Batman je nešto promrmljao sebi u bradu i krenuo se šuljati iza kozinih leđa. Ona je još uvijek ravnodužno žvakala, sada već malo isprženu vlat trave.
Batman se tiho približio kozi te se snažno odbacio i sletio na leđa Gnjevne koze.
“Hej, mislim da je imam…”zaustio je kad je Gnjevna koza ponovo poprimila gnjevni izraz lica te ga otresla sa sebe bez previše problema.
Nakon što je Batman pao na tvrdi pod, odmah se dignuo da bi pobjegao od vrućeg plamena koji mu je bio za petama.
“To je to,”rekao je Batman kad se vratio do stijene. “Više ne idem tamo. Nema šanse. Premudra je i pregnjevna za mene.”
“Moramo dobiti to mlijeko!”rekao sam. “Sigurno ćemo nešto smisliti…”
I tako smo sjedili iza stijene nekoliko sati. Tu i tamo smo bacili koju partiju bele i kaladonta da razgibamo moždane vijuge. Koza je sada žvakala treću vlat trave.
“Hej, da probaš baciti onu svoju šišmiš-bumerang-stvarčicu?”pitao sam ga.
“Zašto bi bacio svoju stvarčicu? Imam samo dvije…”
“Prema kozi! Da pogodiš kozu njome!”
“Aha, tako…”shvatio je Batman. Slegnuo je ramenima u zašto ne maniri.
Skinuo je šišmiš-bumerang-stvarčicu sa remena i bacio je prema kozi. Šišmiš-bumerang-stvarčica je pogodila kozu u glavu, i ona je istog trena pala u nesvijest.
“Hej, uspijelo je!”radosno je rekao Batman. “Pitam se zašto se toga nismo mogli prije sjetiti…"
Nabrzinu smo zavezali kozu dok se nije probudila te smo oba dvojica probali pomusti. Batmanu se to veoma svidjelo te je rekao da će nabaviti kravu kad se vrati doma, ali samo pod uvijetom da se cijepi protiv gnjevnosti.
Nakon što smo napunili kantu napustili smo Gnjevnu špilju i krenuli prema podnožju planine.
“Sad samo moramo napraviti sir od ovog mlijeka,”rekao sam.
Otišli smo u planine Švicarske, jer smo tamo čuli da se pravi sir. Našli smo lokalnog siropravitelja u nekoj selendari.

“Možete li nam od ovog mlijeka napraviti sir?”upitali smo ga.
“Mogu,”odgovorio je. “Ali će vas koštati…”rekao je.
“Koliko?”
“STO KUNA!”

TO BE CONTINUED…
- 18:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>