bolesni_um

srijeda, 04.05.2005.

Stonedhendge


Krenuo sam da riješim mysteriju vezanu uz Stonehendge, ono, tko je napravio i zašto. U pol tri sam imao dogovorenu partiju bele kod Onog Koji Sve Vidi I Zna, pa sam mu ležerno spomenuo:
"Čuj, Ti si ovdje već neko vrijeme, uglavnom si bio u toku i znaš kaj se događa. Jel možeš ti meni reći kaj je s tim..."
"Joj, uistinu mi je žao, ali obećao sam da neću reći."
"Kome si obećao?"
"Ne smijem ti reći"
"Ponašaš se čudno u zadnje vrijeme. Ah, dobro, pitat ću Isusa." Nakon što sam ga slistio u beli, otišao sam do Isusa.
"Yo, šta je gore?"upitah ga.
"Ništa, samo se ohlađujem" (prijevod)
"Kaj ti je sa Starim?, niš mi više neće reć"
"Ma pusti Ga, malo je pod stresom, prijeti nam rat sa Paklom..."
"Aha, pa mogao je odmah reć! Hoćeš mi ti onda reći za ovaj Stonehendge?"
"Ne smijem ti reći."
"E tu, Jesus?"
"Sorry"
"Ništa, morat ću to sam riješiti. Ajd vidimo se"
Prvo sam morao provesti detaljno proučavanje literature-pročitao sam epizodu Martina Mysteria kad je bio tamo. On je uzeo Excalibur i zabio ga u kamen na sredini.
Pa tako sam onda skinuo Excalibur sa zida dnevne sobe i krenuo u Englesku. Došao sam do kamena u sredini i stao zabijati mač. Nakon pol sata nabijanja sam zaključio da nejde. Baš sam razmišljao što ću dalje kad se pojavio jedan druid.
"Oprostite, jeste li vi druid?"upitao sam ga.
"Ne," rekao je,"Ja samo radim ovdje kao vodič"
"Svejedno, možete li mi reći tko je izgradio ovo, i zašto i kada?"
"Da, reći ću ti, ali...prvo moraš odlučiti da li ćeš uzeti crvenu ili plavu pilulu" rekao je.
"Koja je razlika?"
"Crvena je od jagode a plava...pa valjda od nekog plavog voća. Jel postoji uopće plavo voće?"
"Neznam, nisam nikad takvo vidio....Hm...morat ću to istražiti jednom. Ajd me podsjeti da ne zaboravim"
"Može. "rekao je."Za svaki slučaj ti mene podsjeti da te moram podsjetiti"
"Ok. Dakle pilula...daj mi crvenu, sa jagodom sam siguran."
Pružio mi je crvenu pilulu i stavio sam je u usta.
"Hm, fina je. Hoćeš mi sada reći?"
"Ok, slušaj..."
Počeo je govoriti o tome. Pričao je nevjerojatne stvari. Bio sam pod dojmom. Otrčao sam u SaX-mobil da brže to sve zapišem dok ne zaboravim. Al onda su počeli Simpsoni, a to se ne propušta. Nakon Simpsona je odmah počela Sabrina, pa sam i to , ajde, pogledao. Nakon toga je bila Roseanne. Nije mi se baš gledalo, al sam se sjetio da su poslije Bračne Vode, pa sam pogledao sve. I Dadilju.
I tako nisam zapisao što mi je lik rekao i zaboravio sam sve. A više mi se nije dalo vraćati nazad.
Koga briga uopće, samo hrpa kamenja.
Još jedna mysterija uspješno riješena.
Ako vi imate neku mysteriju koju želite da uspješno riješim, ostavite je u komentarima.
- 10:18 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>